Επιστροφές Προϊόντων
- Επιστροφή λανθασμένου προϊόντος
Σε περίπτωση που το προϊόν που σας έχει παραδοθεί είναι λανθασμένο (δηλαδή δεν είναι το προϊόν της παραγγελίας σας) μπορείτε να το επιστρέψετε πίσω σε εμάς, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.
H επιστροφή προϊόντων γίνεται μετά από τηλεφωνική επικοινωνία με το αντίστοιχο τμήμα στο τηλέφωνο 210 2447210 (9πμ-2μμ Δευτέρα έως Σάββατο).
- Δικαίωμα υπαναχώρησης
Σύμφωνα με το νόμο περί προστασίας καταναλωτή (Ν. 2251/1994) έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του. Η επιστροφή προϊόντος γίνεται δεκτή μόνο και εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Η εγγύηση καλύπτει ελαττωματικά προϊόντα, αν από το προϊόν δεν αφαιρεθεί η προστατευτική ζελατίνα ή δεν έχει κολληθεί. Θα πρέπει να δοκιμαστούν, πριν γίνει η τοποθέτηση. Σε κάθε περίπτωση, τα έξοδα επιστροφής βαραίνουν τον πελάτη.
Για να πραγματοποιήσετε επιστροφή προϊόντος, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ακολουθήσετε τη διαδικασία που περιγράφεται στη παραπάνω παράγραφο.
- Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος
Σε περιπτώσεις ελαττωματικών προϊόντων και εφόσον δεν έχει παρέλθει το χρονικό διάστημα των 14 ημερών αυτά επιστρέφονται με την διαδικασία που περιγράφεται παραπάνω.
- Ακύρωση Παραγγελίας.
Αν θελήσετε να ακυρώσετε μία παραγγελία επικοινωνήστε μαζί μας (εντός δύο ωρών) από την στιγμή της παραγγελίας στέλνοντας μας ένα email στο info@imasterepair-shop.gr . Μετά την ακύρωση της παραγγελίας σας θα λάβετε σχετικό email που θα επιβεβαιώνει την ακύρωση της.
- Επιστροφή χρημάτων
Επιστροφή χρημάτων γίνεται δεκτή, εάν και μόνο η επιστροφή του προϊόντος γίνει εντός 14 ημερών από την αγορά του. Η επιστροφή θα γίνει δεκτή, εάν και εφόσον το προϊόν είναι ελαττωματικό από την εταιρεία μας και συνοδεύεται από την απόδειξη ή το τιμολόγιο πώλησης. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με το ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιστροφή θα γίνεται ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρεία μας, το τίμημα από την Τράπεζα, η εταιρία θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Σε περίπτωση αιτήματος επιστροφής χρημάτων, δεν γίνεται επιστροφή των εξόδων αποστολής και αντικαταβολής. Τα χρήματα που επιστρέφονται, έχουν τη χαμηλότερη δυνατή τιμή που προτείνει το ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Για καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση θα πρέπει πριν από την αποστολή να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 210 2447210 ή να μας στείλετε e-mail στο info@imasterepair-shop.gr.